Cum folosim tehnologia pentru a optimiza activitatea operațională

Data: 08.11.2017

Retailul este un mediu dinamic, iar pentru a ține pasul cu noutățile, agilitatea este esenţială. Pentru Lagardère Travel Retail, tehnologia de ultimă generație este un element cheie în optimizarea activității operaționale. 

Într-un articol publicat în Business Magazin, Flavius Anton - IT Manager și Petruța Ioniță - Head of Marketing & Store Planning Lagardère Travel Retail România vorbesc despre modul în care tehnologia și serviciile furnizate de Vodafone România contribuie la buna desfășurare a activităților operaționale din țara noastră.

„Nu putem vorbi despre digitalizare fără o insfrastructură IT fiabilă şi despre internetul de mare viteză, ca suport tehnologic. Este deja cunoscut faptul că toate companiile care au integrat tehnologia în activitatea operaţională au profituri mai mari decât companiile care o folosesc într-o pondere mică”, spune Flavius Anton.

Mai mult decât atât, acesta adaugă faptul că „Serviciul de internet fix prin fibră optică oferit de Vodafone România ajută echipa Lagardère Travel Retail din România să lucreze eficient şi să facă economie de timp şi de costuri prin automatizarea activităţilor, respectiv prin interconectarea departamentelor de la sediul central din Bucureşti şi a celor peste 245 de puncte de vânzare din toată ţara”.

De asemenea, Petruța Ioniță menționează că „printre factorii determinanţi care şi-au pus amprenta asupra dinamicii de consum se numără nevoia de a eficientiza timpul alocat cumpărăturilor pentru a putea dedica mai mult timp altor activităţi şi nevoia de a găsi un magazin de proximitate din care consumatorii pot achiziţiona rapid lucrurile de care au nevoie, indiferent dacă sunt la birou sau în timpul unei călătorii.” 

În acest sens, cu ajutorul serviciilor furnizate de Vodafone, Lagardère Travel Retail reușește să satisfacă toate nevoile clienților săi.

Pentru articolul integral, clic aici.
.

Articole recente