Despre noul atuu Lagardère Travel Retail România și planurile de expansiune

Data: 13.04.2017

Lagardère Travel Retail România a depășit în 2016 cifra de afaceri de 100 de milioane de euro, inregistrând o creștere de 20% comparativ cu anul precedent.

Despre lansarea în capitală a centrului de producție Lagardère Travel Retail România pentru produse Fresh Food (salate premium, sandvișuri, deserturi), investițiile, obiectivele financiare și planurile de expansiune ale companiei pentru 2017, dar și despre strategia din spatele mărcilor 1 Minute și So! Coffee, aflați în interviul exclusiv acordat revistei Modern Buyer de către Petruța Ioniță - Head of Marketing & Store Planning Lagardère Travel Retail România.

Pentru articolul integral, clic aici.

Articole recente

IMPORTANT

Această pagină utilizează cookies, profilare și prelucrare automată a datelor. Utilizăm toate acestea pentru a vă face experiența de navigare mai personală și mai convenabilă. Puteți să ștergeți și să blocați toate cookie-urile de pe acest site, așa cum este descris aici, totuși retineti ca în unele cazuri acestea sunt esențiale pentru a face site-ul să funcționeze corect.
Pentru a afla mai multe despre cookie-urile, confidențialitatea și utilizarea acestui site, vă rugăm să citiți Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site si Politica de confidentialitate.


Sunt de acord