Lagardère Travel Retail se angajează să nu mai folosească niciun ou produs în baterii până în 2025

Data: 12.01.2018

Lagardère Travel Retail se angajează ca, până în 2025, să nu mai distribuie în rețeaua sa internațională niciun produs care conține ouă sau produse din ouă provenite de la găini crescute în baterii.

Această decizie luată la unison de către toate subsidiarele Grupului Lagardère vizează toate restaurantele și punctele de vânzare operate de către divizia Lagardère Travel Retail în gările și aeroporturile din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu și Asia-Pacific.

Subsidiarele italiene și germane au oprit deja aprovizionarea cu ouă produse în baterii și utilizează acum exclusiv ouă care nu provin de la păsări crescute în acest mod.

Acest pas foarte important face parte din strategia globală și proactivă a Lagardère Travel Retail de sprijinire a dezvoltării sustenabile. Este de remarcat că Grupul are în vedere extinderea principiilor care stau la baza acestei decizii și asupra altor categorii de produse.

Dag Rasmussen, Președinte și Director General, Lagardère Travel Retail, a spus:

„Această decizie arată angajamentul nostru de a le oferi clienților noștri produse de cea mai bună calitate. Lagardère Travel Retail le mulțumește celor de la The Humane League pentru perseverență, o acțiune care a fost fundamentală pentru îmbunătățirea semnificativă a condițiilor în care sunt crescute animalele.”

Alexandria Beck, Manager, Open Wing Alliance, a declarat:

„Organizațiile membre ale Open Wing Alliance salută angajamentul Lagardère Travel Retail în eliminarea din lanțul său global de aprovizionare a produselor provenite de la găini crescute cu cruzime în baterii. Ca lider global inovator în industria de retail pentru călători, această politică de aprovizionare exclusiv cu ouă care nu sunt produse în baterii va stabili un nou standard pe plan mondial pentru industria călătoriilor. 


DESPRE LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL: Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia operează 4.500 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 33 de țări și generează vânzări de 4 miliarde EUR (gestionate 100%).

Lagardère Travel Retail are o abordare holistică unică, care își propune să depășească așteptările călătorilor pe toată durata călătoriei lor și să optimizeze activele proprietarilor și brandurile partenerilor.


CONTACT DE PRESĂ
Alexander Twose
+33 1 42 99 07 01• a.twose@lagardere-tr.com

Articole recente

IMPORTANT

Această pagină utilizează cookies, profilare și prelucrare automată a datelor. Utilizăm toate acestea pentru a vă face experiența de navigare mai personală și mai convenabilă. Puteți să ștergeți și să blocați toate cookie-urile de pe acest site, așa cum este descris aici, totuși retineti ca în unele cazuri acestea sunt esențiale pentru a face site-ul să funcționeze corect.
Pentru a afla mai multe despre cookie-urile, confidențialitatea și utilizarea acestui site, vă rugăm să citiți Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site si Politica de confidentialitate.


Sunt de acord