Lagardère Travel Retail a deschis un nou magazin 1 Minute la “kilometrul 0” al capitalei
Lagardère Travel Retail continuă expansiunea în România pentru linia de business Foodservice prin deschiderea unui magazin 1 Minute în București, în Pasajul de la Universitate.
Cu o suprafață de 88 mp și o investiție de peste 140.000 Euro, magazinul deschis recent în Pasajul Nicolae Bălcescu de la Universitate este un concept de referință pentru brandul 1 Minute. Designul modern și fațada deschisă de 15 m lungime invită persoanele care tranzitează, lucrează sau studiază în zonă să descopere întreaga ofertă de produse 1 Minute: o gamă extinsă de produse food și drinks to-go cu sandvișuri pregătite după rețete proprii, salate ready-to-eat, sucuri din fructe proaspăt stoarse, cafea de specialitate preparată de un barista în cornerul So! Coffee, precum și o selecție de produse esențiale în cornerul convenience.
”Prin deschiderea unui magazin 1 Minute în această locație aflată în inima capitalei ne dorim să oferim miilor de persoane care trec zilnic prin Pasajul de la Universitate o experiență de cumpărături diferită de comerțul obișnuit din această zonă. Suntem un retailer cu un know-how solid în dezvoltarea și implementarea conceptelor de tipul Quick Service Restaurant, cafenele și alte concepte Foodservice, atât la nivel local cât și la nivel internațional, de aceea construim fiecare magazin având în minte nevoile persoanelor din zona respectivă și ne propunem să oferim, de fiecare dată, o gamă adaptată de produse și servicii, eficiență, confort și atmosferă prietenoasă”, declară Petruța Ioniță – Director Marketing & Category Management, Lagardère Travel Retail România.
1 Minute este un brand foarte cunoscut din portofoliul Lagardère Travel Retail România, datorită expansiunii dinamice în principalele centre de afaceri din capitală, cât și în aeroporturile regionale din țară.
Cu o rețea de 34 de magazine în România, 1 Minute este un concept internațional de tipul Quick Service Restaurant care oferă clienților o gamă bogată de produse, axată în principal pe fresh food (sandvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse, patiserie), dar și un segment complementar de produse convenience, totul într-o locație cu un design și o arhitectură moderne.