Lagardère Travel Retail a lansat un nou concept Inmedio în România
Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București.
Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, utilizând cunoștințele complexe și abilitățile solide acumulate pe piața locală în cei peste 20 de ani de afaceri. În același timp, un aport semnificativ a fost adus și de transferul de know-how de la divizia globală Lagardère Travel Retail.
Această decizie de modernizare a conceptului Inmedio – cel mai cunoscut brand din portofoliul Lagardère Travel Retail România și lider de piață pe segmentul News & Convenience cu o rețea de peste 180 de magazine la nivel național – arată angajamentul nostru de a le oferi clienților și partenerilor noștri de afaceri, cele mai potrivite produse și servicii, într-un concept care redefinește standardele de design pentru acest segment.
Noul design Inmedio cu accente industriale și inserții din lemn este modern și contribuie la o identitate vizuală distinctă și memorabilă a magazinelor, la o ambianță plăcută și, în același timp, ajută la evidențierea produselor și identificarea rapidă a acestora de către clienți, datorită suprafeței de vânzare mai mari.
Din punct de vedere al ofertei de produse, pentru a oferi clienților noștri valoare adăugată, în noul Inmedio, am făcut optimizări atât pentru categoriile consacrate de presă și tabac cât și pentru alte categorii. Categoriile băuturi răcoritoare, cafea și snackuri beneficiază acum de un spațiu mai mare de expunere, un sortiment îmbunătățit și un merchandising special. Categoriile de jucării și mici cadouri vor beneficia de un plan susținut de listări de noi articole dar și de includerea unor produse disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Inmedio.
Credem în puterea inovației, în agilitate și excelență și de aceea, investim constant în integrarea de noi sisteme și platforme în magazinele noastre, aliniate la noile tehnologii, astfel încât Inmedio să devină un hub de servicii care să ajute clienții să economisească timp. Cornerul de servicii pentru noul concept Inmedio are un design distinct și va pune la dispoziția clienților un portofoliu variat: bilete pentru evenimente, servicii de loterie, încărcare electronică, plată facturi, RCA și multe altele.
Petruța Ioniță, Head of Marketing & Category Management, Lagardère Travel Retail România:
„Lansarea oficială a noului concept Inmedio prin remodelarea magazinului din galeria comercială Carrefour Orhideea nu este întâmplătoare. Am ales această locație deoarece pentru noi are o importanță simbolică, fiind primul magazin Inmedio din România, deschis în anul 2003.
Obiectivul nostru este să oferim clienților Inmedio o experiență cât mai plăcută în magazinele noastre prin optimizarea ofertei de produse și servicii, atât prin alinierea la noile tendințe de consum cât și la trendurile de retail design.
Dorim să le mulțumim clienților Inmedio pentru votul lor de încredere, pentru atașamentul față de acest brand și pentru feedbackul pe care ni l-au oferit constant.”