Lagardère Travel Retail intră pe piața Duty Free din România prin câștigarea licitației Duty Paid de pe Otopeni
Lagardère Travel Retail are plăcerea să anunțe deschiderea primelor sale magazine Duty Paid din România, după ce a câștigat licitația organizată de Compania Națională a Aeroportului București.
Odată cu noile deschideri la Aeroportul Internațional Henri Coanda, Lagardère Travel Retail își extinde prezența și portofoliul în România, prezentând brandul de succes mondial Aelia călătorilor români. Conceptul Aelia oferă o experiență de cumpărături captivantă, adaptată la nivel local, personalizată la profilurile, nevoile și preferințele pasagerilor într-o rețea internațională de aproximativ 150 de magazine. Încorporează soluții digitale și servicii omnicanal precum „Click & Collect” (comandați produsele preferate înainte de a ajunge la aeroport) sau „Shop & Collect” (sistem flexibil care permite cumpărarea produselor la sosirea în aeroport și ridicarea acestora la întoarcere) .
Noul mix de retail poziționat pe o suprafață de 2000 mp va prezenta și brandul “RELAY”, recunoscut la nivel mondial, oferind produse esențiale pentru călători, alături de „Discover” - un concept store pentru suveniruri care promovează autenticitatea locală.