Noutati

12 august 2019

Vânzări cu 20% mai mari în doar o lună de la lansarea campaniei de produse mediteraneene în restaurantele to-go „1 Minute”

Reprezentanții lanțului de restaurante to-go „1 Minute”, un concept de retail al grupului internațional Lagardère Travel Retail, anunță vânzări cu 20% mai mari în mai puțin de o lună de la lansarea campaniei tematice de produse mediteraneene.

Vânzările și entuziasmul clienților ne arată că specialitățile culinare mediteraneene au fost și sunt în topul preferințelor clienților noștri încă de la debutul campaniei. Sunt rezultate care ne bucură și care ne încurajează să continuăm seria proiectelor speciale cu produse culinare tematice. Campania mediteraneeană la 1 Minute e o invitație pe care o lansăm clienților nostalgici după o vacanță pe țărmul Mării Mediterane precum și celor care își doresc să încerce ceva nou. Produsele create de specialiștii noștri îi trimit într-o călătorie culinară și vin la pachet și cu alte surprize și momente memorabile cu care vom surprinde în curând.”, a explicat Petruța Ioniță, Director Marketing & Category Management, Lagardère Travel Retail România..

Succesul campaniei a avut la bază un concept integrat de comunicare dezvoltat împreună cu agenția pastel. „Descoperă orizontul gustului mediteraneean” este astfel invitația lansată de restaurantele to-go „1 Minute” în promovarea rețetelor specifice spațiului mediteraneean. Campania de comunicare semnată de pastel aduce în prim plan imaginea sandvișului mediteraneean, văzut prin binoclul exploratorului în căutarea noului gust. Curioșii și temerarii puși pe descoperiri vor găsi pana pe 15 octombrie în rețeaua „1 Minute” produse din categoria fresh food și packed food, dezvoltate după rețete mediteraneene.

Experiența mediteraneeană cuprinde produse precum: salate, sandvișuri, platouri mixte savuroase, paella după o rețetă tradițională, fresh-uri naturale, deserturi și gustări.