Vocile Travel Retail: o perspectivă de ansamblu asupra trendurilor globale din industria Travel Retail
Lagardère Travel Retail a publicat primul raport Vocile Industriei Travel Retail, ce reunește mai mult de 25 de interviuri cu cei mai importanți proprietari de aeroport și președinți de companii din întreaga lume. După o lungă perioadă de pandemie, acest raport redă vocea tuturor stakeholderilor pe o gamă largă de subiecte și reușește să creioneze o imagine fidelă a industriei reflectând toate segmentele de activitate și regiunile în care compania este prezentă. Aceste perspective aprofundate sunt întregite de rezultatele unei cercetări cantitative online, la care au participat reprezentanți a 200 de aeroporturi și brand-uri, din 27 de țări.
Pe măsură ce industria Travel Retail intră în etapa de redresare, Lagardère Travel Retail și-a canalizat eforturile pentru a consolida parteneriatele cu proprietarii aeroporturilor și cu brandurile globale. Astfel, am derulat acest studiu pentru a afla de la colaboratorii noștri care sunt strategiile de business pe care și le-au asumat pentru viitor. Seria de interviuri față-în-față realizate în cadrul studiului, a dezvăluit informații cheie cu privire la modul în care aeroporturile și brandurile plănuiesc să răspundă trendurilor și profilelor de consum aflate în schimbare, ascensiunea digitalizării, respectiv importanța unor practici de business mai sustenabile. Studiul acoperă, de asemenea, opiniile partenerilor în legătură cu evoluția relațiilor și modelelor de afaceri, precum și moduri de a inova în Travel Retail.
Acest raport, primul din seria Vocile Industriei Travel Retail, poartă denumirea „Împreună construim un viitor mai puternic”. În acest fel recunoaștem rolul important pe care îl are colaborarea în interiorul ecosistemului, esențială pentru viitorul industriei, așa cum reiese și din studiul realizat.
Pe lângă informațiile consistente împărtășite de parteneri, studiul prezintă date importante colectate în urma unui sondaj online, la care au participat reprezentanții a aproximativ 200 de aeroporturi și brand-uri din 27 de țări. Sondajul abordează aceleași teme adresate și în cadrul interviurilor față-în-față. Rezultatele arată că industria, în ansamblu, este încrezătoare cu privire la o revenire a business-urilor din domeniu. Majoritatea respondenților (53%) spun că segmentul va suferi o „ușoară provocare” post-Covid și că, atât aeroporturile cât și brandurile se așteaptă ca zborurile internaționale să revină la nivelul de dinaintea pandemiei până în 2024.
Referitor la publicarea raportului, Dag Rasmussen, Președinte & CEO Lagardère Travel Retail, a declarat: “Dacă am învățat ceva din această criză, este că parteneriatele solide sunt esențiale pentru succesul fiecăruia. Reconstrucția va fi un efort colectiv și trebuie să preluăm exemplul partenerilor noștri, să ne lăsăm inspirați de aceștia în crearea unui viitor durabil și sustenabil pentru ecosistemul nostru. Sperăm că acest raport contribuie la deschiderea unei conversații globale despre cum putem modela industria Travel Retail de mâine și suntem nerăbdători să luăm parte la acest dialog.”
Séverine Lanthier, Chief Strategy, Development and External Communications Officer și COO Asia, a adăugat: “Ca singur jucător prezent în toate segmentele de activități Travel Retail și cu un portofoliu de operațiuni ce acoperă 42 de țări din toate regiunile, suntem în poziția unică de a colecta răspunsurile partenerilor noștri și să le împărtășim tuturor. Suntem cu adevărat onorați și inspirați să avem ocazia de a intervieva atât de mulți experți în domeniu. Pe măsură ce depășim criza pandemică, sperăm ca Raportul Vocile Industriei Travel Retail să contribuie la strategia de reconstrucție a partenerilor și colegilor noștri. Vă asigurăm că lucrăm deja la transformarea acestor voci inspiraționale în acțiuni inovatoare.”
Vocile Industriei Travel Retail este un studiu B2B cu privire la trendurile din industrie, realizat de Lagardère Travel Retail. Raportul oferă informații relevante cu privire la atitudinile și comportamentele proprietarilor de aeroporturi, precum și ale brandurilor, în ceea ce privește perspectiva prezentă și cea viitoare asupra industriei Travel Retail, la nivel global.
Raportul „Împreună construim un viitor mai puternic” este primul din seria Vocile Industriei Travel Retail. Informațiile cuprinse în cadrul studiului sunt rezultatul unor interviuri față-în-față cu 18, respectiv 7 manageri seniori de aeroport și brand-uri globale și, în același timp, rezultatul unui studiu online realizat în 62 de aeroporturi și 133 branduri, din 27 de țări cuprinse pe 5 regiuni. Interviurile și sondajul de opinie s-au desfășurat în intervalul noiembrie-decembrie 2021.